Actuele levertijden en kosten vind je altijd bij het afrekenen voordat je je bestelling plaatst. Dit en de onderstaande levertijden kunnen langer zijn tijdens piekseizoenen omdat er meer bestellingen worden geplaatst, vervoerders meer pakketten moeten leveren en ook andere factoren zoals logistiek of slecht weer een rol spelen. We sturen je een update als er iets ongewoons is om je van op de hoogte te houden.
Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kun je deze ook volgen via de toegezonden track&trace code die je ontvangt in je mail.
Houd er rekening mee dat het 24 uur kan duren vanaf het moment dat je pakje is verzonden voordat de trackinggegevens zijn bijgewerkt.
Zolang de vervoerder aangeeft dat de bestelling niet bezorgd is, ligt de verantwoordelijkheid bij ons. Als het pakketje is bezorgd, kunnen wij er helaas niks meer aan doen en zijn de kosten voor jou.
Als we om de een of andere reden een van de artikelen in je bestelling niet kunnen verzenden, wordt dit vermeld in je verzendbevestiging en wordt de aankoopprijs van het artikel automatisch teruggestort.
Neem contact met ons op en geef je bestelnummer en de productnaam door. Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen.