FAQ 

Waar is mijn bestelling?
Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. *Levertijden kunnen langer zijn tijdens piekseizoenen omdat er meer bestellingen worden geplaatst, vervoerders meer pakketten moeten leveren en ook andere factoren zoals logistiek of slecht weer een rol spelen. We sturen je een update als er iets ongewoons is om je van op de hoogte te houden.
Wat kost het verzenden van mijn bestelling?
Binnen Nederland verzenden wij bestellingen gratis, voor 16:00 besteld, is dezelfde werkdag nog op de post. Met uitzonderingen van weekenden en feestdagen.
Hoe werkt retourneren?
Je kunt producten in originele staat retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Vraag een retour aan via ons retourformulier.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze bezorgd?
We streven ernaar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland is de geschatte levertijd binnen 2 werkdagen. Voor 16:00 besteld, is dezelfde werkdag nog verzonden.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen of annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet aanpassen of annuleren, omdat ze automatisch worden verwerkt in ons systeem. Nadat je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.

GRATIS VERZENDING, VOOR 16:00 BESTELD, VANDAAG VERZONDEN

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.