Mijn bestelling
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen
Je ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail. Als je niet binnen 24 uur je orderbevestiging ontvangt, controleer dan je spammap waarin deze mogelijk terecht is gekomen. Bij vragen of twijfel kun je ook altijd contact opnemen met de klantenservice.
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen of annuleren?
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet aanpassen of annuleren, omdat ze automatisch worden verwerkt in ons systeem. Nadat je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.
Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?
Nee, het is om technische redenen niet mogelijk om het adres van je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst.
Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen
Bestellingen worden meestal 1-2 werkdagen na plaatsing verzonden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met track&trace of dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Vergeet niet dat de e-mail soms in je spamfolder terecht kan komen.

Je kunt je bestellingen ook volgen door in te loggen op je SJIEKES-account en naar ‘Mijn bestellingen’ te gaan.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, of ik het het verkeerde artikel ontvangen

Neem contact met ons op en geef je bestelnummer en productnaam door. Onze klantenservice staat altijd klaar om je te helpen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
Wat vervelend, dit is niet de bedoeling natuurlijk. Neem contact met ons op en geef je bestelnummer met een foto van de klacht door.

GRATIS VERZENDING, VOOR 16:00 BESTELD, VANDAAG VERZONDEN

Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Please leave your valid email address below.